zobacz także:

   O nas

   Prasa o nas

   Kontakt

   Polityka prywatności

   Filmy


   jak kupić?

   Znajdź Dystrybutora


   warto przeczytać:

   Sieciowanie central

   Inteligentna firma

   Slican MobilePhone

   Telekonferencje

   Pathfinder Slican



13.05.2019

Gigabitowy telefon IP w ofercie Slican

Gigabitowy telefon VPS-912G z przyciskami BLF, zasilaniem PoE i dużym podświetlanym wyświetlaczem już w ofercie. Zapraszamy do zakupów.

Główne atuty  telefonu VPS-912G to 2 porty gigabitowe, programowalne przyciski BLF, dźwięk HD, podświetlany wyświetlacz, łatwa obsługa i współczesny design. Prezentowany telefon przeznaczony przede wszystkim dla klienta biznesowego, który ceni wygodę i jakość za rozsądną cenę.

 



29.04.2019

Coroczne szkolenie Partnerów Slican

26 kwietnia  spotkaliśmy się z Partnerami Slican w Centrum Konferencyjnym Hotelu Monet w podtoruńskich Łysomicach. Jak co roku frekwencja dopisała.

Tegoroczne szkolenie poświęcone było aplikacjom MessengerCTI, CallCenter.MAN oraz dalszemu rozwojowi serwerów NCP. Nie zabrakło również podsumowania działań operatorskich Foneo. Uczestnicy szkolenia jak zwykle żywo reagowali na prezentowane treści.

Nagrodziliśmy Partnerów wyróżniających się w sprzedaży serwerów NCP.

 
Rozmowom nie było końca.



08.03.2019

Nowy telefon IP w ofercie Slican

Poszerzyliśmy gamę telefonów IP. Nowy telefon  VPS-803TP z przyciskami BLF, zasilaniem PoE i dużym podświetlanym wyświetlaczem już w ofercie. Zapraszamy do zakupów.

Prezentowany telefon to sprzęt adresowany przede wszystkim do klienta biznesowego, który ceni wygodę i jakość za rozsądną cenę. Główne atuty  telefonu VPS-803TP to programowane przyciski BLF, podświetlany wyświetlacz, łatwa obsługa i współczesny design.

 



22.02.2019

Call Center dla każdego.

Każdy serwer NCP wspiera funkcje Call Center . Teraz wzbogacone są o możliwości zarządcze i analityczne. Sprawdź nowe funkcje.  Naprawdę warto.

Czy pamiętacie o funkcjonalnościach call center w serwerach NCP? Agenci, kolejki i połączenia oczekujące. Wystarczy kupić odpowiednie licencje, skonfigurować centralę i każdy nawet namniejszy dział obsługi klienta może pracować wydajniej i zapewnić najwyższy poziom satysfakcji Klienta. Koniec z nieoddzwonionymi numerami i porzuconymi połączeniami. A dodatkowo wygodne narzędzie analityczno-zarządcze z rozbudowanym modułem raportów i grafik CallCenterMAN. Zachęcamy do zakupów.



27.11.2018

Przedsiębiorstwo Fair Play 2018

Krajowa Izba Gospodarcza oraz Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym nagrodzili firmę SLICAN Diamentową Statuetką oraz Certyfikatem Fair Play za 2017.

 

Laur ten jest podsumowaniem zdobycia 15-cie lat pod rząd tytułu Przedsiębiorstwa FAIR PLAY. Program PFP popiera przedsiębiorczość, która opiera się na dobrych relacjach przedsiębiorców z klientami, dostawcami, pracownikami i społecznością lokalną. Ma również na celu promowanie społecznej odpowiedzialności biznesu.





 starsze informacje  

Fair Play