Oferta:

   Aplikacje

   Serwery

   Telefony

   Telefony VoIP

   Bramofony

   Domofony


   Gdzie kupić:

   Znajdź Dystrybutora


   Warto przeczytać:

   Integrujemy ...

   Infolinie API 

   Rozwiązania medyczne

   Rozwiązania CRM 

   Sieciowanie central

   Inteligentna firma

   Smartfon jako abonent IP

   MobilePhone 

   TAPI

   Telekonferencje

   Pathfinder

Profesjonalne telekonferencje

Slican oferuje zaawansowane systemy telekonferencji, które dotychczas dostępne były tylko w rozbudowanych i kosztownych systemach telekomunikacyjnych. W systemach Slican konferencje są wyposażeniem standardowym serwerów CXS-0424CCT-1668 , MAC-6400 , IPM-032 i IPL-256. Z konferencji mogą więc korzystać także użytkownicy małych i średnich central - począwszy od sieci dla 8 abonentów.
Telekonferencje w systemach Slican dostępne są dla abonentów sieci wewnętrznej jak i numerów miejskich - w tym GSM i IP. Warunkiem korzystania jest zakup licencji na określoną ilość uczestników telekonferencji.

 

Konferencje można zorganizować jako :

Inicjator konferencji może zestawić połączenie konferencyjne a samemu w niej nie brać udziału.
Liczba uczestników konferencji i jednocześnie prowadzonych konferencji zależy od możliwości posiadanego serwera Slican.

 

 

 

Konferencja nie blokuje możliwości tradycyjnych połączeń trójstronnych (3PTY). Oznacza to więc, że np. w MAC-6400 można zestawić 2 konferencje po 10 uczestników w każdej i dodatkowo 3 połączenia trójstronne. Zasoby serwera przydzielane są dynamicznie - w MAC-6400 możemy więc zestawić jednocześnie 6 konferencji złożonych z 5 uczestników lub jedną konferencję złożoną z 10 użytkowników i drugą z 20 użytkowników.

Typy konferencji

Grupa konferencyjna

 
Pokój konferencyjny

 
Konferencja prywatna

Funkcja Managera Telekonferencji

Manager Telekonferencji zarządza konferencją realizowaną w systemach Slican. Zarządzanie możliwe jest wyłącznie za pomocą telefonu systemowego Slican z (z wyjątkiem CTS-102.HT

Możliwości Managera Telekonferencji

  1. Zestawiając konferencję ("na zimno")
  2. Podczas trwania konferencji ("na gorąco")
    • Monitorowanie ilości uczestników konferencji i sprawdzanie stanu uczestników konferencji (dostępny, zajęty itd.).
    • Dołączanie do istniejącej konferencji nowego uczestnika.
    • Zakończenie konferencji.
    • Wyciszenie wybranego uczestnika konferencji.
    • Udzielanie głosu uczestnikowi (z jednoczesnym wyciszeniem pozostałych uczestników).
    • Zabieraniu głosu.
    • Chwilowe przejście na rozmowę prywatną z dowolnym uczestnikiem konferencji.
    • Przekształcenie rozmowy w konferencję.

 


Fair Play 2007   Google+