Oferta:

   Oprogramowanie

   Centrale

   Telefony

   Telefony VoIP

   Bramofony

   Domofony


   Gdzie kupić:

   Znajdź Dystrybutora


   Warto przeczytać:

   Integrujemy ...

   Infolinie API 

   Rozwiązania medyczne

   Rozwiązania CRM 

   Sieciowanie central

   Inteligentna firma

   Smartfon jako abonent IP

   MobilePhone 

   TAPI

   Telekonferencje

Trasowanie połączeń czyli nasz mały "pathfinder"

Dla wielu z nas codziennością są sytuacje, kiedy dzwoni kontrahent z informacją "mam nieodebrane połączenie z tego numeru". Problem pojawia się wtedy, gdy „ten numer” to nasza firmowa bramka GSM lub numer VoIP i tak naprawdę nie możemy pomóc, bo nie wiadomo, do kogo połączyć − nieraz do wyboru jest kilkadziesiąt numerów wewnętrznych w firmie.

Trasowanie połączeń zostało stworzone z myślą o komforcie Twoich klientów. System rejestruje drogę połączenia, dzięki której zawsze oddzwania się na ten numer wewnętrznego telefonu firmowego, z którego wykonano połączenie. Jeżeli Twój pracownik nie mógł na przykład skontaktować się z klientem, to ten oddzwaniając na numer zapamiętany przez jego telefon połączy się bezpośrednio z osobą, która do niego dzwoniła. Centrale Slican IPL-256, IPM-032,IPU-14, IPS-08MAC-6400, CCT-1668 lub CXS-0424 automatycznie pominą zapowiedzi, sekretariat, telefon działu (grupy), itp. - to jedno połączenie trafi do konkretnej osoby!

Inteligentny dynamiczny system trasowania - zapamiętywania połączeń - przechowuje informacje przez żądany czas, a Twoim klientom przyda się także, gdy po skończonej rozmowie, zechcą jeszcze raz zadzwonić do tej samej osoby. Na pewno będą mile zaskoczeni tym, że połączyli się z tą samą osobą z wieloosobowego zespołu na przykład bankowego Call Center!

PATHFINDER zapamiętuje ścieżkę połączenia do wybranego pracownika Call Center, a Twój klient, wybierając ponownie numer Infolinii zostanie połączony z tym samym pracownikiem.


Fair Play 2007   Google+