Oferta:

   Aplikacje

   Serwery

   Telefony

   Telefony VoIP

   Bramofony

   Domofony


   Gdzie kupić:

   Znajdź Dystrybutora


   Warto przeczytać:

   Infolinie API 

   Rozwiązania medyczne

   Rozwiązania CRM 

   Sieciowanie central

   Inteligentna firma

   Smartfon jako abonent IP

   MobilePhone 

   TAPI

   Telekonferencje

   Pathfinder

undefined

Sieciowanie central Slican

 

Dzisiaj, kiedy często działa się w rozproszonych strukturach organizacyjnych (centrale, oddziały, magazyny, delegatury, telepraca itp.), niezmiernie ważne stało się stosowanie rozwiązań zapewniających niezawodną komunikację pomiędzy rozproszonymi jednostkami. Aby szybko reagować na nowe możliwości biznesowe i wyzwania konkurencyjne, każda organizacja musi zapewnić doskonałą komunikację zarówno ze światem zewnętrznym, jaki w ramach swoich własnych struktur. Sieciowanie serwerów telekomunikacyjnych stwarza zupełnie nowe możliwości organizacji pracy i komunikacji pomiędzy oddziałami (różnymi lokalizacjami abonentów) jak i w komunikacji z zewnątrz. Niezależnie od miejsca pracy - wszyscy abonenci używają skróconej numeracji wybierając numery wewnętrzne.

Wiele przedsiębiorstw czy instytucji pracuje korzystając z różnych systemów komunikacji. Każdy z nich wymaga innych rozwiązań, specjalistycznej obsługi, dostarcza rozdzielne raporty itp. Zarządzanie nimi jest trudne, czasochłonne i kosztowne. Sieciowanie PBX poprawia sprawność organizacyjną i jest tańsze, niż utrzymywanie oddzielnych dedykowanych central. W dzisiejszym świecie granice organizacyjne, czy geograficzne nie stanowią żadnych przeszkód w działalności. Współpracując  z klientami z różnych części kraju, kontaktujemy się ze specjalistami czy działami zlokalizowanymi w innych budynkach, czy nawet miejscowościach. Slican oferuje rozwiązania i narzędzia dzięki którym komunikacja w sieciach firmowych serwerów telekomunikacyjnych jest łatwiejsza.

Tworząc jednorodną sieć łączności należy mieć na względzie aspekt jakim jest wygoda i prostota rozwiązania, z którego korzystają na co dzień pracownicy, a także oczekiwany efekt ekonomiczny wdrożenia projektu bezpłatnej komunikacji pomiędzy oddziałami.

Jakie korzyści daje sieciowanie central?

OSZCZĘDNOŚĆ

  • Niższe koszty połączeń pomiędzy oddziałami – połączenia są traktowane jak wewnętrzne i bezpłatne.
  • Atrakcyjne warunki zakupu urządzeń lub impulsów u operatora (zakup hurtowy).
  • Niższe koszty serwisu i obsługi sieci - jeden zespół obsługujący sieć we wszystkich lokalizacjach - dostęp do wszystkich serwerów on-line.

BEZPIECZEŃSTWO I STABILNOŚĆ

  • Wyższy poziom bezpieczeństwa sieci, transmisji głosu i danych.
  • Jednorodny system analiz i raportowania zdarzeń komunikacyjnych.
  • Sprawdzone technologie oraz rozwiązania.
  • Wewnętrzny i spójny system komunikacji głosowej, czat i sms dla wszystkich abonentów niezależnie od ich lokalizacji (Komunikator CTI) - do firmowej sieci nie są włączane aplikacje / komunikatory zewnętrzne.
  • Szybki czas reakcji na sytuacje awaryjne i zakłócenia pracy niezależnie od lokalizacji urządzenia.
  • Każdy serwer telekomunikacyjny w ramach sieci jest autonomiczny – niezależnie od awarii jednego z urządzeń, czy też sieci operatora, pozostałe centrale działają i można po prostu dzwonić.

WYGODA

 Jak sieciować centrale, czyli trochę techniki

POTRZEBY

Sprecyzuj swoje potrzeby - do czego potrzebujesz sieci central, jak będą miały działać, co ma być podstawową korzyścią z sieciowania.

Zsieciowane centrale mogą tworzyć klastry gdy chcemy uzyskać „pojemność” (ilość abonentów) systemu większą niż wynika to z możliwości technicznych jednego urządzenia i ruch wychodzący z wszystkich central faktycznie „wychodzi” tyko przez jedną z nich, lub też mieć charakter rozproszony gdy połączone są różne urządzenia, w różnych - często odległych - lokalizacjach, każde z nich niezależnie od połączenia z centralą główną, pracuje jak autonomiczne urządzenie.

Skontaktuj się z dystrybutorem Slican, który wspólnie z Tobą ustali optymalne dla Twojej działalności rozwiązanie sieciowe Slican.

TECHNOLOGIA

Centrale sieciowane są po trakcie E1 lub w oparciu o technologię VoIP. Wybór technologii opiera się na weryfikacji, która z nich jest dostępna oraz do czego wykorzystasz zsieciowane centrale Slican.

Skontaktuj się z Twoim operatorem lub zleć Dystrybutorowi Slican optymalizację oferty, z której korzystasz.

ARCHITEKTURA

Sprawdź możliwości implementacji rozwiązań, których oczekujesz (sieć operatora, sieć prywatna, VPN). Nasz Dystrybutor w oparciu o Twoje oczekiwania i możliwości zaproponuje konkretne produkty Slican.

 

Protokół eSSL Slican

Slican odpowiadając na wyzwania nowoczesnych organizacji stworzył nowej generacji protokół sieciowania serwerów telekomunikacyjnych - eSSL. Pozwala on na skrócenie procesu sieciowania serwerów, jest intuicyjny w obsłudze i uwzględnia bieżące trendy w technologii obsługi sieci. Jego możliwości to między innymi:

Budowa sieci dla kilku tysięcy abonentów:

Wymiana informacji między zsieciowanymi centralami:

Książka telefoniczna w sieciach eSSL:

Wygoda i bezpieczeństwo z nowym protokołem sieciowania eSSL:

Więcej o sieciowaniu i protokole eSSL na Wiki Slican

Sieciowanie central na przykładzie sieci urzędów województwa kujawsko – pomorskiego.

 

* Uwaga! Modele IPM-032.L oraz IPS-08.103, IPS-08.104 i IPS-08.105 (wersje niskobudżetowe) - nie realizują funkcji linkowania eSSL.


Fair Play 2007   Google+