Oferta:

   Oprogramowanie

   Centrale

   Telefony

   Telefony VoIP

   Bramofony

   Domofony

   Inne


   Gdzie kupić:

   Znajdź Dystrybutora


   Warto przeczytać:

   Auto-provisioning

   Rozwiązania "TAXI"

   Zaawansowany IVR 

   Rozwiązania medyczne

   Rozwiązania CRM 

   Sieciowanie central

   Inteligentna firma

   Smartfon jako abonent IP

   MobilePhone 

   TAPI

   Telekonferencje

MessengerCTI


Zadbaj o swoją mobilność i połącz swoje kanały komunikacji w jednej aplikacji. Kontaktuj się z innymi nie przerywając swojej pracy z inną aplikacją czy narzędziem. Realizuj połączenia głosowe, wysyłaj wiadomości sms czy wreszcie czatuj bezpośrednio z aplikacji zainstalowanej na twoim urządzeniu niezależnie czy jest to komputer z systemem Windows czy smartfon lub tablet z systemem Android.

Korzystaj z listy kontaktów, aby zobaczyć kto jest dostępny i jakie masz opcje komunikacji oraz użyj najlepszej z nich do interakcji. Płynnie poruszaj się między rozmową, czatem, swobodnie wysyłaj sms-y. Aplikacja dedykowana użytkownikowi przez Slican oferuje intuicyjny, przejrzysty i spójny interfejs graficzny dopasowany do urządzenia, z którego korzystasz. 
Aplikacja synchronizuje się w czasie rzeczywistym z serwerem Slican, czy to NCP czy centralą hybrydową z rodziny IPx. Synchronizacja następuje  za pośrednictwem lokalnej sieci LAN lub bezpośrednio przez Internet i obie wersje są zawsze zsynchronizowane ze sobą.


Aplikacja MessengerCTI.Desktop

 

 


Aplikacja przeznaczona dla komputerów z systemem Windows, której zadaniem jest poprawa komfortu pracy  abonenta oraz jego wydajności.. Przejrzysty interfejs graficzny aplikacji pozwala na wygodną obsługę całego spektrum komunikacyjnego użytkownika, połączeń telefonicznych, czatów czy sms-ów. Łączy w sobie funkcje sterowania telefonem stacjonarnym podłączonym do centrali, np. wybierania numeru, odbierania połączeń oraz pracy jako telefonu równoległego. Aplikacja pozwala również na: dostęp do książki telefonicznej centrali, historii połączeń, podglądu statusów telefonów i aplikacji MessengerCTI innych abonentów, czatów tekstowych oraz wysyłania i odbierania wiadomości SMS. Dodatkowo, specjalnie dla nowej wersji bramofonów DPH.IP wyposażonych w kamerę - wprowadzono funkcję podglądu obrazu wideo. Aplikacja może być używana we współpracy z wszystkimi rodzajami telefonów przyłączonych do central Slican. Może również pracować jako niezależny, samodzielny abonent centrali (tylko NCP od fw 1.11).

Przejrzysta historia połączeń

Elastyczne grupowanie kontaktów Wyszukiwanie kontaktów i połączeń  Otwieranie i podgląd bramofonów z aplikacji
Rozmowa telefoniczna Podgląd z kamer

Podstawowe cechy:

  • Realizacja połączeń telefonicznych, czatu lub wysyłka sms-ów bezpośrednio z aplikacji
  • Lista kontaktów z podglądem stanu dostępności abonenta (czatu, zajętości telefonu i  opisu)
  • Dodawanie i usuwanie kontaktów synchronizowane z aplikacją Mobile
  • Logowanie jako telefonu równoległego do telefonu biurkowego lub jako niezależny abonent (tylko serwer NCP z firmware od 1.11)
  • Wiadomości (Czat, SMS) i ich historia  połączona z historią połączeń telefonicznych
  • Lista ostatnich połączeń/czatów/sms-ów posortowana chronologicznie
  • Pełna synchronizacja czata na aplikacji MessengerCTI Desktop i Mobile
  • Dostęp do komunikatora - czatu - dla abonentów danej centrali oraz central z nią zlinkowanych systemem eSSL ver.2.
  • Wygodne otwieranie drzwi jeśli dzwoni do nas bramofon DPH.IP oraz z menu kontekstowego dla kontaktu bramofonu
  • Podgląd obrazu z modułu kamer bramofonu DPH.IP oraz innych podłączonych do centrali
  • Automatyczny mechanizm opóźnienia powiadomienia na MessengerCTI.Mobile jeśli jestem aktywny na telefonie biurkowym lub MessengerCTI.Desktop
Pobierz aplikację MessengerCTI.Desktop

Aplikacja MessengerCTI.Mobile

 

 


Aplikacja na urządzenia z systemem operacyjnym Android, do pobrania bezpłatnie ze sklepu Google Play. Współpracuje z serwerami NCP oraz centralami hybrydowymi serii IPX. Wymagana jest odpowiednia licencja.

Przejrzysta historia połączeń

Połączenia głosowe przez GSM Elastyczne konfigurowanie poąłczeń Szybkie otwieranie bramofonów na pulpicie
Przejrzysta historia połączeń
Czat z historią połączeń telefonicznych Konfigurowanie usług centralowych Łatwy dostęp do kontaktów  
 

 

Podstawowe cechy:

  • Lista kontaktów z podglądem stanu dostępności abonenta (czata, zajętości telefonu, opis)
  • Dodawanie i usuwanie kontaktów z grupy ulubione, synchronizowane z aplikacją Desktop
  • Lista ostatnich połączeń/czatów posortowana chronologicznie
  • Logowanie jako telefonu równoległego do telefonu biurkowego lub jako samodzielny abonent centrali (tzw abonent MessengerCTI tylko serwer NCP fw 1.11 lub wyższy)
  • Czat i Historia czata połączona z historią połączeń telefonicznych
  • Pełna synchronizacja czata na aplikacji MessengerCTI Desktop i Mobile
  • Połączenia głosowe przez GSM (dwie opcje zestawiania połączenia: przechwytywanie lub połączenie równoległe)
  • Elastyczne konfigurowanie powiadomień
  • Dostęp do konfigurowania usług centralowych na swoim telefonie
  • Numery podręczne do szybkiego przekazywania połączeń
  • Możliwość ustawiania zajętości telefonu biurkowego jeśli GSM zajęty (domyślnie włączone)
  • Możliwość ustawienia odrzucania wywołań na GSM jeśli telefon biurkowy zajęty
  • Możliwość kopiowania tekstu z czata
  • Możliwość obsługi smartphon'ów DualSIM lub dwóch telefonów jednocześnie (służbowy i prywatny)
  • Wygodne otwieranie drzwi jeśli dzwoni do nas bramofon DPH.IP oraz z menu kontekstowego dla kontaktu bramofonu
  • Widżet na pulpicie do szybkiego otwierania bramofonów DPH.IP
  • Automatyczny mechanizm opóźnienia powiadomienia na MessengerCTI.Mobile jeśli jestem aktywny na telefonie biurkowym lub MessengerCTI.Desktop
  • Możliwość kopiowania kontaktu z książki centrali telefonicznej do lokalnej książki telefonu
Pobierz aplikację MessengerCTI.Mobile  

Wymagania sprzętowe  pakietu MessengerCTI


  1. Centrale Slican:
    • Serwery serii NCP z firmware 1.11 lub wyższym
    • Centrale hybrydowe IPx, MAC i CCT z fw 6.53 lub wyższym 
  2. Smartfon / tablet z systemem Android v. 4.4 lub wyższy (czasowo bez wersji Oreo)
    • MessengerCTI.Mobile - aplikacja pobrana ze sklepu Google Play
  3. Komputer:
    • System operacyjny komputera Windows 7® lub nowszy
    • Aplikacja MessengerCTI.Desktop - pobrana ze strony www.slican.pl

Android™, Google Play™ są nazwami handlowymi należącymi do Google Inc.
Windows 7® jest zastrzeżoną nazwą handlową należącą do Microsoft Corporation

 

Uprawnienia i licencje


Korzystanie z MessengeraCTI Slican wymaga zakupu odpowiedniej licencji. Użytkownik nabywa uprawnienia do wszystkich aplikacji MessengerCTI (MessengerCTI.Desktop / MessengerCTI.Mobile / WebCTI) w zakresie wynikającym z przypisanej licencji. 

  1. CTI.user - dostęp do:
    • użytkowania aplikacji MessengerCTI.Desktop bez obsługi VoIP i kamer
    • WebCTI - historia połączeń, kontaktów, usług, przekierowań
  2. CTI.userPlus - dostęp do:
    • użytkowania aplikacji MessengerCTI.Desktop z obsługą VoIP i  podglądem obrazu z kamer
    • użytkowania aplikacji MessengerCTI.Mobile
    • WebCTI - historia połączeń, kontaktów, usług, przekierowań




Fair Play 2007   Google+