Oferta:

   Oprogramowanie

   Centrale

   Telefony

   Telefony VoIP

   Bramofony

   Domofony

   Urządzenia audio

   Inne


   Gdzie kupić:

   Znajdź Dystrybutora


   Warto przeczytać:

   Upgrade systemu 

   Auto-provisioning

   Centrala w abonamencie

   Rozwiązania CRM 

   Zaawansowany IVR 

   Rozwiązania medyczne

MessengerCTI


Zadbaj o swoją mobilność i połącz swoje kanały komunikacji w jednej aplikacji. Kontaktuj się z innymi nie przerywając swojej pracy z inną aplikacją czy narzędziem. Realizuj połączenia głosowe, wysyłaj wiadomości sms czy wreszcie czatuj bezpośrednio z aplikacji zainstalowanej na twoim urządzeniu niezależnie czy jest to komputer z systemem Windows czy smartfon lub tablet z systemem Android.

Korzystaj z listy kontaktów, aby zobaczyć kto jest dostępny i jakie masz opcje komunikacji oraz użyj najlepszej z nich do interakcji. Płynnie poruszaj się między rozmową, czatem, swobodnie wysyłaj sms-y. Aplikacja dedykowana użytkownikowi przez Slican oferuje interfejs graficzny dopasowany do urządzenia, z którego korzystasz. 
Aplikacja synchronizuje się w czasie rzeczywistym z serwerem Slican, czy to NCP czy centralą hybrydową z rodziny IPx, MAC lub CCT. Obie wersje są zawsze zsynchronizowane ze sobą.


Zacznij swoją przygodę z Messenger.CTI


Aplikacja MessengerCTI.Mobile

 

 


Aplikacja przeznaczona dla użytkowników urządzeń z systemem Android. Przejrzysty interfejs graficzny aplikacji pozwala na wygodną obsługę całego spektrum komunikacyjnego użytkownika, połączeń telefonicznych i czatów.  Aplikacja pozwala również na: dostęp do książki telefonicznej centrali, historii połączeń, podglądu statusów telefonów i aplikacji MessengerCTI innych abonentów, czatów tekstowych.  Aplikacja może być używana jako telefon równoległy ze wszystkimi rodzajami telefonów przyłączonych do central Slican. Może również pracować jako niezależny, samodzielny abonent centrali (tylko NCP z systemem 1.11 lub wyższym).

Aplikacja do pobrania bezpłatnie ze sklepu Google Play. Współpracuje z serwerami  Slican NCP oraz centralami hybrydowymi serii Slican IPX. Wymagana jest licencja Slican CTI.userPlus.

Historia połączeń

Połączenia głosowe przez GSM Konfigurowanie poąłczeń Otwieranie bramofonów na pulpicie
Przejrzysta historia połączeń
Czat z historią połączeń telefonicznych Konfigurowanie usług  Dostęp do kontaktów  
 

 

Podstawowe cechy:

  • Lista kontaktów z podglądem stanu dostępności abonenta (czata, zajętości telefonu, opis)
  • Dodawanie i usuwanie kontaktów z grupy ulubione, synchronizowane z aplikacją Desktop
  • Lista ostatnich połączeń/czatów posortowana chronologicznie
  • Logowanie jako telefonu równoległego do telefonu biurkowego lub jako samodzielny abonent centrali (tzw abonent MessengerCTI tylko serwer NCP fw 1.11 lub wyższy)
  • Czat i Historia czata połączona z historią połączeń telefonicznych
  • Pełna synchronizacja czata na aplikacji MessengerCTI Desktop i Mobile
  • Połączenia głosowe przez GSM (dwie opcje zestawiania połączenia: przechwytywanie lub połączenie równoległe)
  • Elastyczne konfigurowanie powiadomień
  • Dostęp do konfigurowania usług centralowych na swoim telefonie
  • Numery podręczne do szybkiego przekazywania połączeń
  • Możliwość ustawiania zajętości telefonu biurkowego jeśli GSM zajęty (domyślnie włączone)
  • Możliwość ustawienia odrzucania wywołań na GSM jeśli telefon biurkowy zajęty
  • Możliwość kopiowania tekstu z czata
  • Możliwość obsługi smartphon'ów DualSIM lub dwóch telefonów jednocześnie (służbowy i prywatny)
  • Wygodne otwieranie drzwi jeśli dzwoni do nas bramofon DPH.IP oraz z menu kontekstowego dla kontaktu bramofonu
  • Widżet na pulpicie do szybkiego otwierania bramofonów DPH.IP
  • Automatyczny mechanizm opóźnienia powiadomienia na MessengerCTI.Mobile jeśli jestem aktywny na telefonie biurkowym lub MessengerCTI.Desktop
  • Możliwość kopiowania kontaktu z książki centrali telefonicznej do lokalnej książki telefonu
Pobierz aplikację MessengerCTI.Mobile  

Aplikacja MessengerCTI.Desktop

 

 


Aplikacja, która  poprawia wydajność oraz komfort pracy  abonenta jest przeznaczona dla użytkowników komputerów z systemem Windows. Przejrzysty interfejs graficzny aplikacji pozwala na wygodną obsługę całego spektrum komunikacyjnego użytkownika, połączeń telefonicznych, czatów czy sms-ów. Łączy w sobie funkcje sterowania telefonem stacjonarnym podłączonym do centrali, np. wybierania numeru, odbierania połączeń oraz pracy jako telefonu równoległego. Aplikacja pozwala również na: dostęp do książki telefonicznej centrali, historii połączeń, podglądu statusów telefonów i aplikacji MessengerCTI innych abonentów, czatów tekstowych oraz wysyłania i odbierania wiadomości SMS. Dodatkowo, specjalnie dla nowej wersji bramofonów DPH.IP wyposażonych w kamerę - wprowadzono funkcję podglądu obrazu wideo. Aplikacja może być używana we współpracy z wszystkimi rodzajami telefonów przyłączonych do central Slican. Może również pracować jako niezależny, samodzielny abonent centrali (tylko NCP z systemem 1.11 lub wyższym).

Aplikacja do pobrania bezpłatnie tutaj. Współpracuje z serwerami  Slican NCP oraz centralami hybrydowymi serii Slican IPX. Wymagana jest licencja Slican CTI.user bądź CTI.userPlus.

Historia połączeń

Grupowanie kontaktów Wyszukiwanie kontaktów i połączeń  Otwieranie i podgląd bramofonów z aplikacji
Rozmowa telefoniczna Podgląd z kamer

Podstawowe cechy:

  • Realizacja połączeń telefonicznych, czatu lub wysyłka sms-ów bezpośrednio z aplikacji
  • Lista kontaktów z podglądem stanu dostępności abonenta (czatu, zajętości telefonu i  opisu)
  • Dodawanie i usuwanie kontaktów synchronizowane z aplikacją Mobile
  • Logowanie jako telefonu równoległego do telefonu biurkowego lub jako niezależny abonent (tylko serwer NCP z firmware od 1.11)
  • Wiadomości (Czat, SMS) i ich historia  połączona z historią połączeń telefonicznych
  • Lista ostatnich połączeń/czatów/sms-ów posortowana chronologicznie
  • Pełna synchronizacja czata na aplikacji MessengerCTI Desktop i Mobile
  • Dostęp do komunikatora - czatu - dla abonentów danej centrali oraz central z nią zlinkowanych systemem eSSL ver.2.
  • Wygodne otwieranie drzwi jeśli dzwoni do nas bramofon DPH.IP oraz z menu kontekstowego dla kontaktu bramofonu
  • Podgląd obrazu z modułu kamer bramofonu DPH.IP oraz innych podłączonych do centrali
  • Automatyczny mechanizm opóźnienia powiadomienia na MessengerCTI.Mobile jeśli jestem aktywny na telefonie biurkowym lub MessengerCTI.Desktop
Pobierz aplikację MessengerCTI.Desktop

Wymagania sprzętowe  pakietu MessengerCTI


  1. Centrale Slican:
    • Serwery serii NCP z systemem1.11 lub wyższym
    • Centrale hybrydowe IPx, MAC i CCT z systemem 6.53 lub wyższym 
  2. Smartfon / tablet z systemem Android v. 4.4 lub wyższy 
    • MessengerCTI.Mobile - aplikacja pobrana ze sklepu Google Play
  3. Komputer:
    • System operacyjny komputera Windows 7® lub nowszy
    • Aplikacja MessengerCTI.Desktop - pobrana ze strony www.slican.pl

Android™, Google Play™ są nazwami handlowymi należącymi do Google Inc.
Windows 7® jest zastrzeżoną nazwą handlową należącą do Microsoft Corporation

 

Uprawnienia i licencje


Korzystanie z MessengeraCTI Slican wymaga zakupu odpowiedniej licencji. Użytkownik nabywa uprawnienia do wszystkich aplikacji MessengerCTI (MessengerCTI.Desktop / MessengerCTI.Mobile / WebCTI) w zakresie wynikającym z przypisanej licencji. 

  1. CTI.user - dostęp do:
    • użytkowania aplikacji MessengerCTI.Desktop bez obsługi VoIP i kamer
    • WebCTI - historia połączeń, kontaktów, usług, przekierowań
  2. CTI.userPlus - dostęp do:
    • użytkowania aplikacji MessengerCTI.Desktop z obsługą VoIP i  podglądem obrazu z kamer
    • użytkowania aplikacji MessengerCTI.Mobile
    • WebCTI - historia połączeń, kontaktów, usług, przekierowań




ulotka
produktu

Fair Play 2007   Google+