Oferta:

   Oprogramowanie

   Centrale

   Telefony

   Telefony VoIP

   Bramofony

   Domofony

   Urządzenia audio

   Inne


   Gdzie kupić:

   Znajdź Dystrybutora


   Warto przeczytać:

   Upgrade systemu 

   Auto-provisioning

   Centrala w abonamencie

   Rozwiązania CRM 

   Zaawansowany IVR 

   Rozwiązania medyczne

Infolinie INVENIO

INVENIO to zaawansowany system IVR, który pozwala zintegrować dane przesyłane do serwera Slican z danymi z zewnętrznej bazy danych. Połączenie tych dwóch źródeł informacji umożliwia pełniejsze wykorzystanie danych dostępnych z zewnętrznych aplikacji typu CRM oraz automatyzuje procesy w firmie, czy instytucji odciążając Twoich pracowników i przyspieszając obsługę klienta.

 

Wszystko czego potrzebujesz to serwer telekomunikacyjny SLICAN  NCP,  IPL-256, IPM-032IPU-14, IPS-08 lub MAC-6400 oraz baza danych Twoich Klientów, zawierająca informacje na podstawie których ich zweryfikujesz. Do sprawdzenia osoby dzwoniącej możesz wykorzystać numer telefonu, z którego przychodzi połączenie (CLIP). Możesz też zażądać przy połączeniu numeru PIN, numeru PESEL, szkody, zlecenia serwisowego itd. Wybór jest nieograniczony i zależy wyłącznie od charakteru prowadzonej działalności.

 

Oto jak możesz wykorzystać Infolinie INVENIO:

 

 

Weryfikacja dzwoniącego odbywa się w następujący sposób:

 

 

Dla kogo dedykowane jest rozwiązanie Infolinii INVENIO Slican?

 

Sprzedaż rozwiązań Slican prowadzą autoryzowani Dystrybutorzy i Serwisy Slican.