Ruszyła kolejna edycja Przedsiębiorstwa Fair Play 2021. Firma Slican już 17 raz uczestniczy w tym programie promującym kulturę przedsiębiorczości.
![]() |
|
|
| ||||||||
|
|
31.05.2021 PFP 2021Ruszyła kolejna edycja Przedsiębiorstwa Fair Play 2021. Firma Slican już 17 raz uczestniczy w tym programie promującym kulturę przedsiębiorczości.
14.02.2020 Kolejny telefon IP w ofercie SlicanSlican VPS-902P to oferta dla użytkowników poszukujących wysokiej jakości, bogatego w funkcje uniwersalnego telefonu IP w przystępnej cenie. Zapraszamy do zakupów.
04.12.2019 Wyróżnienie Fair Play za działaność innowacyjną.W tegorocznej XXII edycji programu Przedsiębiorstwo Fair Play po raz pierwszy w historii przyznana została nagroda w zakresie innowacji. Wśród nagrodzonych firm znalazł się Slican. W edycji 2019 docenione zostały nie tylko przedsiębiorstwa dbające o uczciwość i etykę w biznesie, ale także te nastawione na nieustanny rozwój, stale poszerzające swoją ofertę i jej jakość, oferujące nowe, lepsze towary bądź usługi. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji było „Ciekawi jutra”.
Niezależnie od nagrody za innowacyjność Slican otrzymał również Certyfikat Jakości Biznesu "Przedsiebiorstwo Fair Play" 2019. 13.05.2019 Gigabitowy telefon IP w ofercie SlicanGigabitowy telefon VPS-912G z przyciskami BLF, zasilaniem PoE i dużym podświetlanym wyświetlaczem już w ofercie. Zapraszamy do zakupów.
29.04.2019 Coroczne szkolenie Partnerów Slican26 kwietnia spotkaliśmy się z Partnerami Slican w Centrum Konferencyjnym Hotelu Monet w podtoruńskich Łysomicach. Jak co roku frekwencja dopisała. Tegoroczne szkolenie poświęcone było aplikacjom MessengerCTI, CallCenter.MAN oraz dalszemu rozwojowi serwerów NCP. Nie zabrakło również podsumowania działań operatorskich Foneo. Uczestnicy szkolenia jak zwykle żywo reagowali na prezentowane treści. Nagrodziliśmy Partnerów wyróżniających się w sprzedaży serwerów NCP. 08.03.2019 Nowy telefon IP w ofercie SlicanPoszerzyliśmy gamę telefonów IP. Nowy telefon VPS-803TP z przyciskami BLF, zasilaniem PoE i dużym podświetlanym wyświetlaczem już w ofercie. Zapraszamy do zakupów.
22.02.2019 Call Center dla każdego.Każdy serwer NCP wspiera funkcje Call Center . Teraz wzbogacone są o możliwości zarządcze i analityczne. Sprawdź nowe funkcje. Naprawdę warto. Czy pamiętacie o funkcjonalnościach call center w serwerach NCP? Agenci, kolejki i połączenia oczekujące. Wystarczy kupić odpowiednie licencje, skonfigurować centralę i każdy nawet namniejszy dział obsługi klienta może pracować wydajniej i zapewnić najwyższy poziom satysfakcji Klienta. Koniec z nieoddzwonionymi numerami i porzuconymi połączeniami. A dodatkowo wygodne narzędzie analityczno-zarządcze z rozbudowanym modułem raportów i grafik CallCenterMAN. Zachęcamy do zakupów. 27.11.2018 Przedsiębiorstwo Fair Play 2018Krajowa Izba Gospodarcza oraz Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym nagrodzili firmę SLICAN Diamentową Statuetką oraz Certyfikatem Fair Play za 2017.
Laur ten jest podsumowaniem zdobycia 15-cie lat pod rząd tytułu Przedsiębiorstwa FAIR PLAY. Program PFP popiera przedsiębiorczość, która opiera się na dobrych relacjach przedsiębiorców z klientami, dostawcami, pracownikami i społecznością lokalną. Ma również na celu promowanie społecznej odpowiedzialności biznesu.
20.06.2018 Komunikator MessengerCTIMobilność i połączenie wielu kanałów komunikacji w jednej aplikacji. MessengerCTI już w sprzedaży. Sprawdź wersję mobilną i desktopową. Naprawdę warto. Zachęcamy do zapoznania się i zakupu najnowszego rozwiązania - aplikacji Slican MessengerCTI. Mobilność i połączenie wielu kanałów komunikacji w jednym oprogramowaniu, komfortowa integracja komputera, telefonu stacjonarnego i smartfona zapewni użytkownikowi wygodę i elastyczną komunikację. Aplikacja działa z serwerami Slican NCP od fw 1.11 oraz z centralami hybrydowymi Slican IPx, MAC, CCT od fw 6.53. 28.05.2018 Wycieczka szkolna z Zespołu Szkół im. M.Kopernika z KoninaWycieczki szkolne w Slicanie to już standard. Uczniowie niektórych szkół odwiedzają nas co roku. Tak jak Zespołu Szkół im. M.Kopernika z Konina Uczniowe z klasy telekomunikacji podczas zwiedzania firmy zapoznali się z procesem produkcyjnym i technologicznym. Następnie na prezentacji, prowadzonej przez specjalistów z Działu Wsparcia Technicznego, uczniowie mogli poszerzyć informacje o konfigurowaniu i programowaniu central Slican. Wszyscy byli zadowoleni i zgodnie stwierdzili,że wycieczka się udała.
18.05.2018 Szkolenie Partnerów Slican – już za nami.25 maja spotkaliśmy się z Partnerami Slican w Centrum Konferencyjnym Hotelu Monet w podtoruńskich Łysomicach. To już niemal tradycja. Naszych Partnerów zapoznaliśmy z nowościami i osiągnięciami. Nie zabrakło również podsumowania naszych działań operatorskich Foneo. Uczestnicy panelu dyskusyjnego na temat dotychczasowych wdrożeń i rozwiązań żywo reagowali na prezentowane treści. Nagrodziliśmy wyróżniających się Partnerów Foneo. 03.04.2018 Telefon VPS-840P ponownie w ofercieCieszący sie ogromnym zainteresowaniem telefon VoIP VPS-840P z kolorowym wyświetlaczem ponownie w sprzedaży. Zapraszamy do zakupów. Telefon ten adresowany jest do wymagającego użytkownika, który ceni komfort i jakość działania w pracy. Główne atuty telefonu VPS-840P, które powinny zaspokoić oczekiwania klienta biznesowego to bogata funkcjonalność, łatwa obsługa i współczesny design. 21.12.2017 Grudniowe nowościPrawdziwy wysyp nowości w okresie świątecznym. Z prawdziwą przyjemnością informujemy o nowościach w naszej ofercie.
19.12.2017 Przedsiębiorstwo Fair Play 2017Szczęśliwa "trzynastka". W EXPO XXI w Warszawie odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników jubileuszowej, XX edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” połączone z Wielką Galą i koncertem. Oczywiście byliśmy tam jak co roku.
13.11.2017 Naso CC i Naso CC Lite zintegrowane z NCPNasze portfolio aplikacji zintegrowanych z centralami Slican poszerzyło sie o oprogramowanie klasy Call Center firmy CTI Solutions. Każda firma posiadająca dział obsługi klienta doceni zalety takiego systemu. Rozwiązania teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z programami klasy Call Center. Centrala telefoniczna NCP oraz zintegrowane oprogramowanie firmy CTI Solutions są najlepszą odpowiedzią na potrzeby różnych klientów. Niezawodność rozwiązań oraz stale poszerzany zakres dostępnych funkcjonalności dodatkowo gwarantuje dla naszych klientów wysoki standard rozwiązań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
starsze informacje |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||