Oferta:

   Oprogramowanie

   Centrale

   Telefony

   Telefony VoIP

   Bramofony

   Domofony

   Urządzenia audio

   Inne


   Gdzie kupić:

   Znajdź Dystrybutora


   Warto przeczytać:

   Upgrade systemu 

   Auto-provisioning

   Centrala w abonamencie

   Rozwiązania CRM 

   Zaawansowany IVR 

   Rozwiązania medyczne

Zintegrowane rozwiązania Call Center/Contact Center


Nie trzeba być typową firmą call center aby dostrzec zalety użytkowania oprogramowania Call Center. Każda firma posiadająca dział obsługi klienta doceni zalety systemu, który ujednolica nasz kontakt z klientem, informuje nas o wszystkich zdarzeniach związanych z próbą nawiązaniu kontaktu z klientem. Lepsza komunikacja z klientami oraz wyższy poziom obsługi to cele każdej nowoczesnej firmy.

W firmach typu Call Center, działach handlowych, biurach obsługi klienta, działach typu help desk różnych branż oraz wszędzie tam gdzie kontakt z klientem jest ważny, oferujemy rozwiązanie Slican  NCP zintegrowane z oprogramowaniem klasy Call Center firmy CTI Solutions.

NIE CHCESZ TRACIĆ KLIENTÓW Z POWODU NIEODEBRANYCH POŁĄCZEŃ ?
CHCESZ ZBIERAĆ WIĘCEJ INFORMACJI O SWOICH KLIENTACH I CHCESZ ZWIĘKSZYĆ WYDAJNOŚĆ SWOJEJ FIRMY ?
PROWADZISZ KAMPANIE TELEFONICZNE ?
INTERESUJĄ CIĘ ROZBUDOWANE STATYSTYKI POŁĄCZEŃ ?
CHCESZ ABY NAGRANIA TELEFONICZNE W TWOJEJ FIRMIE BYŁY BEZPIECZNE I DOBRZE ZARZĄDZANE ?
DBASZ O PROFESJONALNY WIZERUNEK SWOJEJ FIRMY ?

MAMY DLA CIEBIE ROZWIĄZANIE

Rozwiązania teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z programami klasy Call Center. Centrale telefoniczne oraz zintegrowane oprogramowanie firmy CTI Solutions są najlepszą odpowiedzią na potrzeby różnych klientów. Niezawodność rozwiązań oraz stale poszerzany zakres dostępnych funkcjonalności dodatkowo gwarantuje dla naszych klientów wysoki standard rozwiązań.

SKALOWALNOŚĆ ROZWIĄZANIA – możliwość rozbudowy i dostosowania do indywidualnych wymagań klienta poszczególnych elementów zintegrowanego rozwiązania, zarówno centrali telefonicznej Slican jak i oprogramowania Call Center. To Ty decydujesz jak dużego rozwiązania potrzebujesz.
 
WSPARCIE PRACOWNIKÓW KORZYSTAJĄCYCH Z OPROGRAMOWANIA CALL CENTER – profesjonalne oprogramowanie usprawnia efektywną i szybką obsługę klienta w Twojej firmie i jednocześnie podnosi poziom zadowolenia klientów.
ANALIZA I RAPORTOWANIE – szczegółowe raporty i analizy działania Call Center pomagają w szybkim i trafnym podejmowaniu decyzji biznesowych.

 

WYBIERZ SWOJE ROZWIĄZANIE

 

Pakiety Naso CC lub Naso CC Lite składają się z:
aplikacji konsultanta - Naso CC Agent lub Naso CC Lite Agent
aplikacji supervisora - Naso CC Supervisor lub Naso CC Lite Supervisor
aplikacji serwera - Naso CC Server

Komunikacja serwera Naso CC z centralą za pośrednictwem m. in. protokołów XML, CDR, CTI pozwala na:

  • integrację z bazami danych klientów (identyfikacja klienta, statystyki)
  • rejestrację połączeń
  • monitorowanie pracy i statusów konsultantów, kolejek oraz infolinii Invenio
  • definiowanie statusów agentów ( Naso CC Lite tylko dwa predefiniowanie statusy: aktywny/przerwa)
  • automatyczne zestawianie połączeń (dialer, kampanie telemarketingowe) (tylko Naso CC)
  • wysyłanie wiadomości SMS (tylko Naso CC).
  • wykorzystanie komunikatora (tylko Naso CC)

Lista Autoryzowanych Dystrybutorów Slican.

Strona autorska oprogramowania Call Center.






folder
Lepsza
Komunikacja

Fair Play   Google+