Oferta:
Gdzie kupić:
Warto przeczytać:
Sprawna komunikacja i jakość świadczonych usług to niezbędne elementy efektywnego działania każdej korporacji taksówkarskiej. Integracja central telefonicznych Slican z systemami do obsługi firm taksówkarskich to idealne połączenie dwóch, kluczowych dla prawidłowego działania firmy rozwiązań.
Centrale teleinformatyczne Slican, dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z różnymi systemami do obsługi firm taksówkarskich.
Szeroki wybór central Slican (Slican NCP, Slican IPL-256, Slican IPM-032, Slican IPU-14 i inne) ułatwia dopasowanie rozwiązania do wielkości i specyfiki danej firmy. Firma wybierając centralę Slican ma gwarancję, że korzysta z najnowszych technologii a kompatybilność z aplikacjami właściwymi dla danej branży ułatwia i podnosi standard obsługi klienta. |
![]() |
Przykładowe funkcje, które mogą być realizowane dzięki integracji, to między innymi:
![]() |
|
Rozwiązania teleinformatyczne Slican i zintegrowane z nimi systemy do obsługi korporacji "TAXI" gwarantują między innymi:
Wykorzytanie wszystkich możliwości wynikających z integracji może się wiązać z koniecznościa wykupienia odpowiednich licencji Slican.
Przykłady programów do obsługi firm taksówkarskich zintegrowanych z centralami Slican.
Lista Autoryzowanych Dystrybutorów Slican.
Przykładowe programy zintegrowane z centralami Slican
Przykładowe programy dla firm taksówkarskich współpracujące z serwerami Slican.
![]() portfolio produktów |
![]() folder Lepsza Komunikacja |