Oferta:

   Oprogramowanie

   Rozwiązania

   Centrale

   Telefony

   Telefony VoIP

   Bramofony

   Domofony

   Urządzenia audio

   Inne


   Gdzie kupić:

   Znajdź Dystrybutora


   Warto przeczytać:

   Upgrade systemu 

   Auto-provisioning

   Centrala w abonamencie

   Rozwiązania CRM 

   Zaawansowany IVR 

   Rozwiązania medyczne

Oprogramowanie taksówkarskie


Sprawna komunikacja i jakość świadczonych usług to niezbędne elementy efektywnego działania każdej korporacji taksówkarskiej. Integracja central telefonicznych Slican z systemami do obsługi firm taksówkarskich to idealne połączenie dwóch, kluczowych dla prawidłowego działania firmy rozwiązań.
Centrale teleinformatyczne Slican, dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z różnymi systemami do obsługi firm taksówkarskich.

Szeroki wybór central Slican (Slican NCP, Slican IPL-256, Slican IPM-032, Slican IPU-14 i inne) ułatwia dopasowanie rozwiązania do wielkości i specyfiki danej firmy. Firma wybierając centralę Slican ma gwarancję, że korzysta z najnowszych technologii a kompatybilność z aplikacjami właściwymi dla danej branży ułatwia i podnosi standard obsługi klienta.
Każdy zadowolony klient korporacji taksówkarskiej wzmacnia pozytywny wizerunek firmy.

Przykładowe funkcje, które mogą być realizowane dzięki  integracji, to między innymi:

  • identyfikowanie osoby dzwoniącej na podstawie numeru telefonu, szybki dostęp do danych klienta i historii jego zamówień

  • informacje o połączeniach oczekujących, kolejkowanie połączeń

  • wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych klienta lub z wykorzystaniem numeru telefonu przypisanego do zlecenia

  • możliwość łączenia rozmów klient – taksówka i taksówka – klient

  • automatyczne wypełnianie zlecenia klienta na podstawie poprzednich zamówień dzwoniącego, co ułatwia pracę dyspozytora

  • możliwość wysyłania SMS-ów do klientów z informacjami między innymi o: przyjęciu zlecenia przez firmę taksówkarską czy dojechaniu taxi na miejsce zlecenia

  • nagrywanie rozmów

  • blokowanie połączeń przychodzących z numerów będących na tzw. „czarnej liście”

  • i wiele innych możliwości

Rozwiązania teleinformatyczne Slican  i zintegrowane z nimi systemy do obsługi korporacji "TAXI" gwarantują  między  innymi:

 

Wykorzytanie wszystkich możliwości wynikających z integracji może się wiązać z koniecznościa wykupienia odpowiednich licencji Slican.

Lista firm, których programy do obsługi firm taksówkarskich współpracują z serwerami Slican.

  program: system Taxi123                          

  program: KOMBO System Taxi  

  program: NetCabs   

  program: system RT3000     

   program: Tiskel DS                               

    program: TaxiPRO