Oferta:

   Oprogramowanie

   Centrale

   Telefony

   Telefony VoIP

   Bramofony

   Domofony

   Inne


   Gdzie kupić:

   Znajdź Dystrybutora


   Warto przeczytać:

   Auto-provisioning

   Rozwiązania "TAXI"

   Zaawansowany IVR 

   Rozwiązania medyczne

   Rozwiązania CRM 

   Sieciowanie central

   Inteligentna firma

   Smartfon jako abonent IP

   MobilePhone 

   TAPI

   Telekonferencje

Rozwiązania CRM dla służby zdrowia


Sprawna obsługa i komunikacja z pacjentem, która opiera się między innymi na zintegrowanych, nowoczesnych technologiach teleinformatycznych staje się istotnym elementem wpływającym na rozwój placówki medycznej. Integracja serwerów telekomunikacyjnych Slican z aplikacjami do obsługi jednostek służby zdrowia ułatwia kontakt pacjenta z jednostką medyczną a jednostka medyczna szybciej i łatwiej kontaktuje się z pacjentem.

Przychodnie, gabinety lekarskie, laboratoria i inne placówki medyczne używają coraz częściej zintegrowanych rozwiązań teleinformatycznych, które podnoszą jakość obsługi pacjenta oraz stanowią wsparcie dla świadczonych usług medycznych.

Wyższy poziom obsługi pacjenta (klienta) to lepsza opinia pacjentów o danej, np. przychodni. Coraz częściej dla pacjentów  oprócz wysokiego poziomu leczenia, liczy się sprawna komunikacja. Integracja aplikacji medycznych z serwerami Slican umożliwia przekształcenie „zwykłej”, np. przychodni w nowoczesną placówkę medyczną przyjazną swoim pacjentom.

Rozwiązania teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z różnymi aplikacjami do obsługi jednostek medycznych.

Funkcje, które mogą być realizowane dzięki  integracji, to między innymi:

  • informacje o połączeniu przychodzącym / oczekującym widoczne z poziomu aplikacji 
  • odbieranie / rozłączanie połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji  - kliknięcie na monitorze komputera
  • informacja o połączeniu przychodzącym wraz z informacją jaki pacjent dzwoni (jeśli w bazie, dany numer telefonu przypisany jest do któregokolwiek pacjenta)
  • połączenie przychodzące powoduje automatyczne przejęcie danych pacjenta co umożliwia szybką rejestrację lub zmianę, np.  terminu wizyty u lekarza danego pacjenta
  • jeśli połączenie przychodzące jest z numeru, którego nie ma w bazie danych a recepcjonistka odnajdzie danego pacjenta w systemie, system zasygnalizuje dopisanie / uaktualnienie danych kontaktowych o nowy numer danego pacjenta

 

 

Aplikacje do obsługi jednostek medycznych można integrować z serwerami Slican IPL-256, IPM-032, MAC-6400 oraz CCT-1668/IP i CXS-0424, dopasowując zarówno system informatyczny jak serwery telekomunikacyjne Slican do wielkości oraz specyfiki danego użytkownika.

Aby spełnić wymagania placówek medycznych, systemy teleinformatyczne muszą charakteryzować się wysokim poziomem niezawodności. Serwery telekomunikacyjne i centrale Slican spełniają wysokie wymagania odbiorców.

Integracja wprowadza nową jakość i zwiększa funkcjonalność danego systemu obsługującego podmiot medyczny.

 

Rozwiązania teleinformatyczne Slican  i zintegrowane z nimi aplikacje medyczne gwarantują  między  innymi:

 

Wykorzytanie wszystkich możliwości wynikających z integracji może się wiązać z koniecznościa wykupienia odpowiednich licencji Slican.

Przykłady aplikacji do obsługi placówek medycznych zintegrowanych z serwerami Slican.

Lista Autoryzowanych Dystrybutorów Slican.

Przykładowe programy zintegrowane z centralami Slican

Przykładowe aplikacje medyczne współpracujące z serwerami Slican.

BETASI Sp. z o.o.
ul. Rynek 28/1
33-300 Nowy Sącz
tel.  18 200 50 00
program: kuracjusz
Blue-Soft / Blue-Med
ul. Ozimska 182
45-310 Opole
tel.  77 441 81 00
program: Przychodnia Specjalistyczna AOS
DUX COMPANY Piotr Jędrzejczyk
Al. J. Piłsudskiego 135
92-318 Łódź
tel. 42 612 12 02
program: eRecepcja.pl

 






portfolio
produktów

folder
Lepsza
Komunikacja

Fair Play 2007   Google+