Oferta:

   Oprogramowanie

   Centrale

   Telefony

   Telefony VoIP

   Bramofony

   Domofony

   Urządzenia audio

   Inne


   Gdzie kupić:

   Znajdź Dystrybutora


   Warto przeczytać:

   Upgrade systemu 

   Auto-provisioning

   Centrala w abonamencie

   Rozwiązania CRM 

   Zaawansowany IVR 

   Rozwiązania medyczne

WebCTI - moje konto abonenta


Przyjazny interfejs WWW, dzięki któremu można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu – blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie jego konta abonenta – kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala śledzić historię wszystkich kontaktów.

Po zalogowaniu się interfejs WebCTI zaprezentuje się na ekranie monitora jako zestaw odrębnych paneli, związanych z ruchem telefonicznym wychodzącym z i przychodzącym na numer danego abonenta. Każdy z paneli ma inne zadania i możliwości. Zestaw startowy zawiera:


Funkcjonalność.


  • Realizacja połączeń typu CallBack z telefonów MobilePhone
  • Obsługa połączeń telefonicznych za pomocą komputera lub telefonu GSM i przeglądarki
  • Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
  • Praca z dowolną przeglądarką - Internet Explorer, Chrome, Firefox
  • Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM - Android™, Windows Mobile, iOS.
  • Dostęp do ustawień telefonu z komputera, telefonu GSM, tabletu czy innego terminala 
  • Intuicyjny zestaw narzędzi do programowania indywidualnych ustawień telefonu
  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
  • Blokada telefonu
  • Przywołanie konta
  • Ustawienie budzika
  • Przekierowanie na numer MobilePhone
  • Przekierowania (FWD)
  • Nie przeszkadzać (DND)
  • Usługa „Jestem tam”

rys4

  • Połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
  • Uprawnienia Managera - zdalny dostęp do telefonu pracownika w zakresie zmiany opisu telefonu, aktywacji / wyłączenia usług, możliwość przypisania do innego działu / grupy
  • Identyfikacja na podstawie PINu telefonu - administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
  • Informacja o bieżących kosztach połączeń, limitach na połączenia i doładowaniach
  • Interface przygotowany w j. polskim i j. angielskim

Książka i kontakty


  • Zdalny dostęp do firmowych / prywatnych książek telefonicznych
  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
  • Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • Obsługa numerów zastrzeżonych - prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • Opis wprowadzany przez użytkownika - możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy - zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • Możliwość dodawania kontaktów / działów / grup
  • Zdalny dostęp do pełnej historia połączeń
  • Zdalny dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online oraz pobrania pliku *.wav
  • Filtry wyszukiwania w historii połączeń

Szczególne uprawnienia Managera i Administratora CTI


Manager (tylko w centralach hybrydowych IPX, MAC i CCT) - kreuje i zarządza komunikacją pracownika / działu / grupy i może:

  • w ramach przydzielonych przez administratora działów - zarządzać związanymi z nimi numerami wewnętrznymi,
  • dodawać nowe numery wewnętrzne do obsługiwanych działów - z puli nieprzypisanych do żadnego innego działu,
  • konfigurować komentarze, opisy, adresy mailowe, ustawiania informacji o połączeniach odebranych i nieodebranych,
  • ma dostęp do historii połączeń, salda oraz limitu kosztów nadzorowanych użytkowników,
  • przeglądać stan poszczególnych abonentów, nadawać im przywileje i konfigurować niektóre usługi, np. budzenia, MobilePhone, przekierowania, DND, przywołania konta, "jestem tam", blokady telefonu, zestawów zapowiedzi, powiadomień o połączeniach, tymczasowego hasła,
  • dodawać znaczniki VIP oraz zastrzegać numery,
  • tworzyć grupy kontaktów, dodawać nowe kontakty w publicznej książce telefonicznej oraz organizowć istniejące w grupy.

  • Administrator CTI (jedynie abonent posiadający uprawnienia administratora):
    • odczyt statusu centrali w zakresie informacji niezbędnych do administrowania centralą
    • wybieranie i wysyłanie do centrali pliku instalacyjnego PhoneCTI(tylko centrale IPx, CCT, MAC)
    • konfigurowanie klienta SMTP, wykorzystywanego przez centralę do wysyłania informacji mailowych(tylko centrale IPx, CCT, MAC)
    • tworzenie grup kontaktów, dodawanie nowych kontaktów w publicznej książce telefonicznej oraz organizowanie istniejących w grupy
    • tworzenie działów i dodawanie do nich numerów wewnętrznych(tylko centrale IPx, CCT, MAC)
    • przeglądanie stanu poszczególnych abonentów i nadawanie im przywilejów(tylko centrale IPx, CCT, MAC)

Uprawnienia i licencje


Korzystanie z WebCTI Slican wymaga zakupu odpowiedniej licencji. Użytkownik nabywa uprawnienia użytkownika CTI  w zakresie wynikającym z przypisanej licencji. 

  1. CTI.user - dostęp do:
    • WebCTI - historia połączeń, kontaktów, usług, przekierowań




Fair Play 2007   Google+