Oferta:

   Oprogramowanie

   Rozwiązania

   Centrale

   Telefony

   Telefony VoIP

   Bramofony

   Domofony

   Urządzenia audio

   Inne


   Gdzie kupić:

   Znajdź Dystrybutora


   Warto przeczytać:

   Upgrade systemu 

   Auto-provisioning

   Centrala w abonamencie

   Zaawansowany IVR 

System CRM


Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości integracji między innymi z aplikacjami CRM, firmy otrzymują nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP. Jeżeli zależy Ci na zintegrowanych rozwiązaniach, dzięki którym zyskasz wyjątkową łątwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych... właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!

Lepsza komunikacja z klientami oraz wyższy poziom obsługi to cele każdej nowoczesnej firmy. Rozwiązania teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z programami klasy CRM. Przykładowe funkcje, które mogą być realizowane przez programy CRM dzięki integracji z centralami Slican:

 

  • informacje o połączeniu przychodzącym / oczekującym widoczne z poziomu aplikacji CRM - prezentacja kartoteki kontrahenta / dzwoniącego
  • wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych w kartotece kontrahenta aplikacji CRM - kliknięcie w nr telefonu
  • możliwość odbierania / rozłączania połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM  - kliknięcie na monitorze komputera
  • odrzucanie połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM
  • przeniesienie połączeń przychodzących na inny numer telefonu – funkcja możliwa do ustawienia z poziomu aplikacji CRM
  • możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy
  • statystyki rozmów telefonicznych - źródło informacjki dla handlowaca, jak i menadżera grupy sprzedazowej
  • billingi rozmów telefonicznych - kontrola kosztów, możliwosć przypisania ich do projektu, kosztów obsług klienta lub innych właściwych dla danej firmy
  • rejestrowanie połączeń wychodzących bezpośrednio z aparatu telefonicznego z pominięciem aplikacji CRM
  • rejestrowanie uprawnień telefonu (abonenci wirtualni)
  • możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRM
  • przypisanie notatek tekstowych lub nagrań z centrali telefonicznej do kartoteki klienta

 

Rozwiązania klasy CRM można integrować z centralami Slican, dostosowując zarówno system informatyczny, jak i urządzenie PBX do wielkości oraz specyfiki firmy.

Wykorzytanie wszystkich możliwości wynikających z integracji może się wiązać z koniecznościa wykupienia odpowiednich licencji Slican.

Przykładowe aplikacje CRM współpracujące z serwerami Slican.

 

AC SOFTWARE Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 2
48-370 Paczków
tel. 77 439 94 65
program ProfitCRM

Asseco Business Solutions SA
Oddział w Warszawie
ul. Adama Branickiego 13‎
02-972 Warszawa
program Asseco WAPRO MAG sprzedaż i magazyn

BETASI Sp. z o.o.
ul. Topolowa 13
33-300 Nowy Sącz
tel.  18 200 50 00
program kuracjusz

BMS Creative
Rączna 58
32-060 Liszki k/Krakowa
tel. 12 280 80 36
program ERP Berberis

DUX COMPANY Piotr Jędrzejczyk
Al. J. Piłsudskiego 135
92-318 Łódź
tel. 42 612 12 02
program: eRecepcja.pl

ITCube Software
ul. Łużycka 42/43
30 - 658 Kraków
tel. 12 629 94 70
program ITCube CRM

KiM Group Kuczek i Gaweł Spółka Jawna
ul. Sosnowiecka 89
31-345 Kraków
tel. 12 379 31 30
program GoNet CRM

more7 Polska Sp. z o.o.
ul. H. Sienkiewicza 5 lok. 5
61-816 Poznań
tel. 61 662 57 25
program System CRM7 

więcej o integracji SLICAN - CRM7 na www.crm7.pl        

PROFESAL Sp. z o.o.
ul. Smoleńsk 29
31-112 Kraków
tel. 12 424 00 00
program Profesal

           

AKCES S.C.
ul.Lotników 7
87-100 Toruń
tel. 56 6602345       

program nexo PRO

                        Inne:  ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.