Serwis fabryczny
tel.: (52) 325 11 15
e-mail:
serwis@slican.pl
W razie utraty dostępu do centrali proponujemy
procedurę
zmiany kodu dostępu. Co zrobić?
- Wybierz serwis z mapki obok.
- Wybrany serwis ustali czy są możliwości techniczne nadania nowego kodu dostępu do centrali.
- Jeżeli nie ma przeszkód technicznych - wybrany serwis zrealizuje Twoje zlecenie.
Zapytaj o ofertę Autoryzowanego Sprzedawcę
Jesteśmy po to, żeby Ci pomóc!kliknij w mapkę i wybierz Autoryzowanego Partnera dla siebie

W celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi, prosimy uprzejmie o wymaganie od dostawców produktów Slican, przedstawienia "Certyfikatu" lub "Świadectwa autoryzacji" wydanych przez Slican.
Uprzejmie informujemy, że nie wszystkie autoryzowane serwisy mogą być wymienione na stronach internetowych Slican. Celem weryfikacji autentyczności oferenta, prosimy skontaktować się z Autoryzowanym Partnerem lub bezpośrednio z biurem Slican:
Telefon 52 325 11 47
Email