Oferta:

   Aplikacje

   Centrale

   Telefony

   Telefony VoIP

   Bramofony

   Domofony


   Gdzie kupić:

   Znajdź Dystrybutora


   Warto przeczytać:

   Infolinie API 

   Rozwiązania medyczne

   Rozwiązania CRM 

   Sieciowanie central

   Inteligentna firma

   Smartfon jako abonent IP

   MobilePhone 

   TAPI

   Telekonferencje

   Pathfinder

 

 

Smartfon lub tablet jako abonent VoIP Twojej centrali

Praca z dala od biurka powoli staje się nie tylko domeną handlowców. Co raz częściej także inni pracownicy muszą być uchwytni z dala od swoich biur. Teraz dzięki wykorzystaniu sieci WiFi możesz dostarczyć wygodne narzędzie komunikacji głosowej przy jednoczesnym obniżeniu wydatków na łączność. Lepiej i pełniej wykorzystać do rozmów telefonicznych infrastrukturę, która już istnieje w Twoim przedsiębiorstwie!
Mobilna i bezprzewodowa łączność IP z wykorzystaniem telefonu GSM, smartfona lub tabletu to mVoIP!

 

Korzyści z mVoIP

 

Twój biznes kręci się szybciej

Zapewniając mobilną łączność zwiększasz wydajność i szybkość procesów w firmie - komunikacja jest prostsza i szybsza, jeżeli Twoi pracownicy są zawsze i wszędzie osiągalni.

Płacisz mniej 

Nie musisz inwestować ani w dodatkową sieć, ani w nowe urządzenia. Sieć LAN, WiFi jest praktycznie w każdej  firmie, a telefon komórkowy czy smartfon jest podstawowym narzędziem pracy każdego z nas. Jeżeli potrzebujesz więcej telefonów - włączasz abonentów VoIP w serwerach IPL-256, IPM-32, IPU-14, IPS-08 czy MAC-6400. 

3 razy 1

Masz wybór

Masz wybór pomiędzy kosztownymi systemami DECT a telefonią opartą na bezprzewodowej łączności w technologii IP. Obydwa rozwiązania gwarantują mobilność i dostępność, a do Ciebie należy wybór, które z nich lepiej sprawdzi się w Twojej firmie i będzie atrakcyjniejsze ekonomicznie.

CO MUSISZ MIEĆ?

  1. Sieć LAN w technologii WiFi.
  2. Serwer Slican IPL-256, IPM-032, IPU-14, IPS-08 lub MAC-6400 wyposażony w moduł VoIP wraz z licencjami na kanały i abonentów VoIP lub centralkę serii Slican ITS IP PBX.
  3. Telefon GSM, smartfon lub tablet  z obsługą sieci WiFi oraz  klienta SIP lub zainstalowaną odpowiednią aplikację typu softphone.
  4. Przydzielony numer VoIP może być dodatkowym abonentem (numerem) w sieci telefonicznej, możesz też skonfigurować dotychczasowy numer wewnętrzny jako numer VoIP. Przydzielając numer dodatkowy zwiększasz ilość telefonów w firmie. Jeżeli przydzielisz pracownikowi numer telefonu VoIP identyczny z tym, który wcześniej miał przypisany do telefonu na biurku – od tego momentu wszystkie połączenia będą odbierane / wykonywane z telefonu GSM, smartfona czy tabletu poprzez sieć Internet.

PYTANIA?

Czy mogę korzystać z telefonu GSM poza pracą?

Niezależnie od tego czy abonent VoIP jest przypisany do komórkowego telefonu prywatnego czy firmowego nadal pozostaje on telefonem GSM. Połączenia przychodzące na numer GSM będą normalnie obsługiwane a połączenia wychodzące mogą być realizowane przez sieć Internet lub przez sieć GSM - wybór należy od indywidualnych ustawień w Twoim telefonie. Będąc poza zasięgiem sieci firmowej możesz pozostać w łączności korzystając z usługi Slican MobilePhone, dzięki której nadal będziesz dostępny pod jednym numerem telefonu.

A co, jeżeli „wejdę” w zasięg innej sieci WiFi?

Możesz sam zdecydować kiedy Twój telefon będzie działał jak zwykły GSM a kiedy w ramach firmowej sieci IP. Możesz ustawić łączność tak, że pracując w domu, łącząc się przez domową sieć Internet WiFi będziesz korzystał z firmowej centrali - na jej koszt wykonywał połączenia i odbierał telefony od Twoich współpracowników. Możesz też zdefiniować, że telefon komórkowy będzie działał jako numer IP wyłącznie łącząc się ze zdefiniowaną siecią firmową i będąc w jej zasięgu.

Czy mój telefon GSM musi mieć jakieś dodatkowe oprogramowanie?

Większość nowoczesnych telefonów komórkowych pozwala na uruchomienie „klienta SIP” oraz łączy się z WiFi bez jakichkolwiek dodatkowych aplikacji czy też modyfikacji. W niektórych przypadkach wymagany jest upgarde firmware, lub pobranie dodatkowej aplikacji ze strony producenta telefonu GSM, smartfona czy tabletu.

Ile zapłacę za połączenia?

Stawki za połączenia wychodzące (wykonane przez użytkowników telefonów VoIP) poprzez sieć Internet będą zgodne z taryfą operatora VoIP obsługującego Twoją firmę. Połączenia pomiędzy abonentami centrali będą nieodpłatne, gdyż dla serwera SLICAN będą to połączenia wewnątrzfirmowe.

Czy zrobię to sam?

Dla prawidłowego skonfigurowania nowych kont abonenckich IP, obsługi ruchu itd. wymagana jest znajomość aplikacji Slican ConfigMAN. Zalecamy kontakt z autoryzowanym dystrybutorem, serwisem Slican w celu dokonania zmian w serwerze. Instrukcje dotyczącą skonfigurowania klienta SIP w telefonie GSM czy smartfonie można znaleźć w telefonie, na stronach producenta lub na stronie operatora VoIP. Nie mniej jednak do prawidłowego działania telefonu wymagane jest udostępnienie hasła dostępu do sieci WiFi, adresu IP serwera i innych danych, które w większości firm / instytucji traktowane są jako dane „wrażliwe”. Dostosowanie telefonów GSM, smatfonów czy tabletów do pracy w sieci IP powinno być więc dokonane przez osoby uprawnione.


Fair Play 2007   Google+