Oferta:

   Aplikacje

   Serwery

   Telefony

   Telefony VoIP

   Bramofony

   Domofony


   Gdzie kupić:

   Znajdź Dystrybutora


   Warto przeczytać:

   Infolinie API 

   Rozwiązania medyczne

   Rozwiązania CRM 

   Sieciowanie central

   Inteligentna firma

   Smartfon jako abonent IP

   MobilePhone 

   TAPI

   Telekonferencje

   Pathfinder

undefined

Rozwiązania CRM

Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości ich integracji z aplikacjami CRM firmy otrzymują nowoczesne i kompleksowe rozwiązania.

Jeżeli zależy Ci na integracji aplikacji i urządzeń, dzięki którym zyskasz wyjątkową łątwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych... właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!

Lepsza komunikacja z klientami oraz wyższy poziom obsługi to cele każdej nowoczesnej firmy. Rozwiązania teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z programami klasy CRM. Przykładowe funkcje, które mogą być realizowane przez programy CRM dzięki integracji z centralami Slican:

  • informacje o połączeniu przychodzącym / oczekującym widoczne z poziomu aplikacji CRM - prezentacja kartoteki kontrahenta / dzwoniącego
  • wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych w kartotece kontrahenta aplikacji CRM - kliknięcie w nr telefonu
  • możliwość odbierania / rozłączania połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM  - kliknięcie na monitorze komputera
  • odrzucanie połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM
  • przeniesienie połączeń przychodzących na inny numer telefonu – funkcja możliwa do ustawienia z poziomu aplikacji CRM
  • możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy
  • statystyki rozmów telefonicznych - źródło informacjki dla handlowaca, jak i menadżera grupy sprzedazowej
  • billingi rozmów telefonicznych - kontrola kosztów, możliwosć przypisania ich do projektu, kosztów obsług klienta lub innych właściwych dla danej firmy
  • rejestrowanie połączeń wychodzących bezpośrednio z aparatu telefonicznego z pominięciem aplikacji CRM

Rozwiązania klasy CRM można integrować z centralami Slican MAC-6400IPL-256IPM-032, IPU-14, IPS-08 oraz CCT-1668 i CXS-0424, dostosowując zarówno system informatyczny, jak i urządzenie PBX do wielkości oraz specyfiki firmy.

Możliwe zastosowania oraz korzyści biznesowe jakie daje integracja central Slican oraz programów CRM.

Informacje o rozwiązaniach oraz dostawcach CRM współparcujących z centralami Slican..

Lista Autoryzowanych Dystrybutorów Slican.

Przykładowe aplikacje CRM współpracujące z centralami Slican.

ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.
ul. Grottgera 12a m. 111
00-785 Warszawa
tel.  22 831 46 46
program jurXpert
AC SOFTWARE Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 2
48-370 Paczków
tel. 77 439 94 65
program ProfitCRM
Asseco Business Solutions SA
Oddział w Warszawie
ul. Adama Branickiego 13‎
02-972 Warszawa
program Asseco WAPRO WF-Mag
BETASI Sp. z o.o.
ul. Rynek 28/1
33-300 Nowy Sącz
tel.  18 200 50 00
program kuracjusz
BMS Creative
Rączna 58
32-060 Liszki k/Krakowa
tel. 12 280 80 36
program ERP Berberis
DUX COMPANY Piotr Jędrzejczyk
Al. J. Piłsudskiego 133d
92-318 Łódź
tel. 42 612 12 02
program: eRecepcja.pl
ITCube Software
ul. Walerego Sławka 3
30 - 653 Kraków
tel. 12 637 35 41
program ITCube CRM
KiM Group Kuczek i Gaweł Spółka Jawna
ul. Sosnowiecka 89
31-345 Kraków

tel. 12 379 31 30
program GoNet CRM
Wfirma Sp. z o.o.
ul. Bolesława Krzywoustego 105/21
51-166 Wrocław
program wfirma.pl
more7 Polska Sp. z o.o.
ul. H. Sienkiewicza 5 lok. 5
61-816 Poznań
tel. 61 662 57 25
program System CRM7
PROFESAL Sp. z o.o.
ul. Smoleńsk 29
31-112 Kraków
tel. 12 424 00 00
program Profesal

 

 


Fair Play 2007   Google+