Oferta:

   Oprogramowanie

   Centrale

   Telefony

   Telefony VoIP

   Bramofony

   Domofony

   Inne


   Gdzie kupić:

   Znajdź Dystrybutora


   Warto przeczytać:

   Auto-provisioning

   Rozwiązania "TAXI"

   Zaawansowany IVR 

   Rozwiązania medyczne

   Rozwiązania CRM 

   Sieciowanie central

   Inteligentna firma

   Smartfon jako abonent IP

   MobilePhone 

   TAPI

   Telekonferencje

Komunikator CTI


Slican Komunikator CTI doskonale wspiera pracę zespołową i komunikację. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Zaprojektowany z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń.

Komunikator CTI tworzy pakiet kompleksowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Może być wdrażany bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera poza rozwiązaniami Slican NCP lub IPx .

W skład Komunikatora CTI  wchodzą

 


 

Aplikacja PhoneCTI


Rozbudowany komunikator integrujący komunikację głosową z czatem, sms i rozwiązaniami WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności naszego rozmówcy (dostępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać najlepszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia książkę telefoniczną firmową i prywatną. Można je modyfikować w zależności od potrzeb. Z poziomu aplikacji dostępne są telekonferencje, przekierowania i powiadomienia. Z PhoneCTI można odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów. Integruje wszystkie kontakty, pozwalając na sprawną i szybką komunikację.

Funkcjonalność

  • Realizacja połączeń telefonicznych za pomocą komputera
  • Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
  • Wiadomości tekstowe - czat
  • Wiadomości SMS
  • Obsługa Flash SMS - wiadomość pojawia się na ekranie odbiorcy natychmiast po otrzymaniu - niezależnie od ustawień wiadomości w PhoneCTI
  • Bezpieczny i funkcjonalny komunikator wewnętrzny
  • Indywidualne ustawienia telefonu
  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
  • Usługa nie przeszkadzać (DND)
  • Usługa przekierowania (FWD)
  • Obsługa linków „call to” w przeglądarkach
  • Identyfikacja na podstawie PINu telefonu - administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
  • Powiadomienie dźwiękowe o otrzymaniu wiadomości
  • Automatyczna informacja o dostępności abonenta, który był nieobecny lub zajęty – pop up
  • Aplikacja w j. polskim i j. angielskim
phonecti

Książka i kontakty

  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika programu
  • Opcja wyboru dowolnego serwera - automatyczna synchronizacja kontaktów
  • Ikony statusu abonentów – dostępny / niedostępny / zajęty / niezalogowany / zaraz wracam i inne
  • Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • Historia połączeń, czatów, SMS
  • Filtry wyszukiwania w historii połączeń
rys3
 

 

 

Moje konto abonenta


Przyjazny interfejs WWW, dzięki któremu można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu – blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie jego konta abonenta – kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala identycznie jak Slican PhoneCTI śledzić historię wszystkich kontaktów. 

Funkcjonalność

  • Realizacja połączeń typu CallBack z telefonów MobilePhone
  • Obsługa połączeń telefonicznych za pomocą komputera lub telefonu GSM i przeglądarki
  • Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
  • Praca z dowolną przeglądarką - Internet Explorer, Chrome, Firefox
  • Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM - Android™, Windows Mobile, iOS.
  • Dostęp do ustawień telefonu z komputera, telefonu GSM, tabletu czy innego terminala nie wymaga instalacji dedykowanej aplikacji PhoneCTI
  • Intuicyjny zestaw narzędzi do programowania indywidualnych ustawień telefonu
  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
  • Blokada telefonu
  • Przywołanie konta
  • Ustawienie budzika
  • Przekierowanie na numer MobilePhone
  • Przekierowania (FWD)
  • Nie przeszkadzać (DND)
  • Usługa „Jestem tam”

rys4

  • Połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
  • Uprawnienia Managera - zdalny dostęp do telefonu pracownika w zakresie zmiany opisu telefonu, aktywacji / wyłączenia usług, możliwość przypisania do innego działu / grupy
  • Identyfikacja na podstawie PINu telefonu - administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
  • Informacja o bieżących kosztach połączeń, limitach na połączenia i doładowaniach
  • Aplikacja w j. polskim i j. angielskim

Książka i kontakty

  • Zdalny dostęp do firmowych / prywatnych książek telefonicznych
  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
  • Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • Obsługa numerów zastrzeżonych - prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • Opis wprowadzany przez użytkownika - możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy - zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • Możliwość dodawania kontaktów / działów / grup
  • Zdalny dostęp do pełnej historia połączeń
  • Zdalny dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online oraz pobrania pliku *.wav
  • Filtry wyszukiwania w historii połączeń

Szczególne uprawnienia Managera i Administratora CTI

Manager - kreuje i zarządza komunikacją pracownika / działu / grupy

  • Ma dostęp do książek telefonicznych pracowników
  • Ma dostęp do konfiguracji usług telefonicznych pracowników
  • Przydziela pracowników do działu / grupy
  • Może edytować prywatne książki telefoniczne pracowników
  • Może edytować publiczną książkę telefoniczną wg uprawnień nadanych przez administratora CTI
  • Może obserwować poziom kosztów połączeń pracowników / grupy

  • Administrator CTI
    • powołuje działy / grupy
    • powołuje Managerów działów
    • przydziela abonentów (Userów) Managerom działów
    • przydziela uprawnienia pracownikom (Userom) i Managerom takie jak: dostęp do nagrań oraz dostęp do książek telefonicznych - dodawania / usuwania / zmiany kontaktów

Wymagania sprzętowe aplikacji pakietu Komunikator CTI


Centrale Slican:

  • Centrale Slican serii NCP oraz IPx 
  • PhoneCTI - lokalny dostęp do serwera (serwer włączony w sieć LAN)
  • WebCTI  -  zdalny dostęp do serwera (serwer podłączony do Internetu)

Smartfon / tablet z systemem Android® lub Windows Mobile® oraz iPhone® i iPad® :

  • Przeglądarka www z obsługą "ciasteczek", HTML5, javascript

Komputer:

  • Zegar procesora komputera >800 MHz
  • Pamięć RAM komputera minimum 1GB
  • Karta graficzna komputera zgodna z minimum DirectX 9
  • System operacyjny komputera WindowsXP® SP2 lub nowszy
  • Oprogramowanie Microsoft.NET Framework® 4.0 lub nowsze
  • Przeglądarka Internet Explorer ® (minimum 7), Chrome™, Firefox™

 

Android™, Google Chrome™ są nazwami handlowymi należącymi do Google Inc.
Windows Mobile®, WindowsXP®, Internet Explorer®, Microsoft.NET Framework® są zastrzeżonymi nazwami handlowymi należącymi do Microsoft Corporation
Firefox™ jest zastrzeżonym znakiem handlowym Mozilla Corporation.
iPhone
® i iPad® są zastrezonymi znakami handlowymi Apple Inc.

 

Uprawnienia i licencje


Korzystanie z komunikatora CTI Slican wymaga zakupu licencji. Użytkownik nabywa uprawnienia do wszystkich aplikacji komunikatora CTI (PhoneCTI / WebCTI) w zakresie wynikającym z przypisanej licencji. 

  • CTI.user - dostęp do pakietu rozwiązań Slican PhoneCTI i WebCTI . Możliwość definiowania ustawień i odsłuchu nagrań własnego telefonu. Edytowanie prywatnej książki telefonicznej, dostęp do książki publicznej według uprawnień.
    Licencja CTI.user wydawana jest na ilość użytkowników.
  • CTI.userPlus - dostęp do pakietu rozwiązań Slican PhoneCTI i WebCTI. Licencja CTI.userPlus jest rozszerzeniem możliwości i uprawnień licencji CTI.user o funkcje połączeń głosowych VoIP.




portfolio
produktów

folder
Lepsza
Komunikacja

pobierz
program

Fair Play 2007   Google+