Oferta:

   Oprogramowanie

   Centrale

   Telefony

   Telefony VoIP

   Bramofony

   Domofony

   Inne


   Gdzie kupić:

   Znajdź Dystrybutora


   warto przeczytać:

   Lepsza komunikacja

   Auto-provisioning

   Zaawansowany IVR

   Sieciowanie central

   Inteligentna firma

   Slican MobilePhone

   Telekonferencje

Aplikacje CTI   Zarządzanie kosztami   Nagrywanie rozmów   Narzędzia   Infolinie IVR   INTEGRACJA   


Komunikator CTI

Slican Komunikator CTI doskonale wspiera pracę zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Zaprojektowany z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń.


ConsoleCTI

ConsoleCTI to przyjazny i wydajny system do obsługi masowego ruchu telefonicznego.  Ze względu na swoje możliwości oprogramowanie ConsoleCTI znajdzie zastosowanie w dużych instytucjach z obsługą ruchu przez wielu konsultantów jednocześnie, centrach zarządzania, na stanowiskach dyspozytorskich i współczesnych sekretariatach. 


BillingMAN: system rozliczeń z modułem grafiki

Program BillingMAN jest aplikacją, której zadaniem jest rozliczanie połączeń telefonicznych dokonywanych za pośrednictwem serwerów Slican (z wyjątkiem ITS IP PBX) BillingMAN jest programem, który pozwala na precyzyjne dokonanie retaryfikacji rozmów dla poszczególnych abonentów niezależnie od sposobu zaliczania, oraz ich analizę, także graficzną.


BillingMAN_CCA_NCT: system rozliczeń

Program BillingMAN_CCA_NCT to aplikacja do rozliczania połączeń telefonicznych dokonywanych za pośrednictwem starszych typów central Slican jak CCA-2720 i NCT-1248. Program BillingMAN_CCA_NCT to modyfikacja programu BillingMAN przeznaczonego do retaryfikacji rozmów  w centralach MAC-6400, CCT-1668 i CXS-0424.


RecordMAN: nagrywanie rozmów

Aplikacja przeznaczona jest do współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów EbdREC dla serwerów Slican (z wyjątkiem ITS IP PBX). Składa się z dwóch części, "serwera nagrań" czyli aplikacji RecordMAN.server, która umożliwia pobieranie nagrań z zasobów centrali i zapisywanie ich kopii na dysku komputera w sieci lokalnej, oraz "klienta" czyli aplikacji RecordMAN.client służącej do obsługi nagrań pobranych na lokalny komputer czyli wyświetlania szczegółowej historii połączenia oraz wyszukiwania  konkretnych połączeń wg wielu kryteriów.


SenderSMS: seryjne wysyłanie SMS

W dobie smartfonów i telefonów komórkowych często wysyłamy dziesiątki, setki czy nawet tysiące SMS-ów. Powiadamianie pacjentów o wizytach, studentów o egzaminach czy klientów o promocjach to codzienność. SenderSMS ułatwia taką wysyłkę. Aplikacja służy do seryjnego wysyłania wiadomości SMS z wykorzystaniem serwerów SLICAN. 


ConfigMAN.user: zarządzaj swoją centralą

ConfigMAN.user to aplikacja  pozwalająca samodzielnie i szybko zmieniać pewne ustawienia wewnętrznej sieci telekomunikacyjnej.

Można ją wykorzystać do nagrywania okazjonalnych zapowiedzi na Infolinii INVENIO - np. informowania o promocji, zmianie czasu pracy lub też, do szybkiego zaktualizowania firmowej książki telefonicznej.
Przeznaczona jest dla użytkowników serwerów Slican (z wyjątkiem ITS IP PBX).


MultiMAN: wsparcie dla serwisu i administratora

Slican MultiMAN - aplikacja dla administratora wielu central. Serwis, który zarządza często dziesiątkami PBX dzięki MultiMAN organizuje i porządkuje różne informacje o centralach. MultiMAN jest podstawowym narzędziem dla każdego serwisu pracującego z więcej niż z jedną centralą. Jest przyjaznym narzędziem, które systematyzuje sieć central i ułatwia pracę. 


INVENIO
Interaktywny System Zapowiedzi

Infolinie INVENIO w centralach Slican są elastyczne i przyjazne. Dla osób, które dzwonią do Twojej firmy oznacza to, że szybko uzyskają połączenie z wybraną osobą lub też sprawnie zostaną za pomocą zapowiedzi słownych pokierowane na numer wewnętrzny danego działu.W systemie możemy powołać i skonfigurować do 99 infolinii oraz łączyć je ze sobą, tworząc rozbudowane systemy zapowiedzi. Sam budujesz swoje INVENIO. Zawsze możesz dokupić dodatkowe infolinie i wydłużyć ich czas.
Infolinie INVENIO dostępne są w serwerach Slican (z wyjątkiem ITS IP PBX).


TAPI - połącz MS Outlook ŸŸ i telefon

Czy pamiętasz czasy kiedy dzwoniło się z poczty?

No cóż… teraz też można, tylko chodzi o inną pocztę i inne dzwonienie.

Slican oferuje centrale telekomunikacyjne współpracujące z aplikacją MS Outlook®. Połączenie jest realizowane dzięki protokołowi TAPI Slican. Dzięki tej integracji razem już od teraz możesz korzystać ze zunifikowanej komunikacji, łącząc telefon i email.


Zintegrowane rozwiązania CRM

Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości integracji między innymi z aplikacjami CRM, firmy otrzymują nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP. Jeżeli zależy Ci na zintegrowanych rozwiązaniach, dzięki którym zyskasz wyjątkową łątwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych... właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!


Rozwiązania CRM dla służby zdrowia

Sprawna obsługa i komunikacja z pacjentem, która opiera się między innymi na zintegrowanych, nowoczesnych technologiach teleinformatycznych staje się istotnym elementem wpływającym na rozwój placówki medycznej. Integracja serwerów telekomunikacyjnych Slican z aplikacjami do obsługi jednostek służby zdrowia ułatwia kontakt pacjenta z jednostką medyczną a jednostka medyczna szybciej i łatwiej kontaktuje się z pacjentem.


Integracja z systemami taksówkarskimi

Sprawna komunikacja i jakość świadczonych usług to niezbędne elementy efektywnego działania każdej korporacji taksówkarskiej. Integracja central telefonicznych Slican z systemami do obsługi firm taksówkarskich to idealne połączenie dwóch, kluczowych dla prawidłowego działania firmy rozwiązań.
Centrale teleinformatyczne Slican, dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z różnymi systemami do obsługi firm taksówkarskich.


Oprogramowanie hotelowe

Hotel jest wyjątkowym wyzwaniem dla integratora sieci telekomunikacyjnej. W dobie powszechności telefonii IP i GSM centrala telefoniczna w hotelu jest w coraz większym stopniu środkiem i narzędziem integracji, a nie tylko pośrednikiem w komunikacji. Obecnie centrala wraz z aplikacją hotelową wspiera przede wszystkim pracowników hotelu w efektywnej i sprawnej obsłudze gościa hotelowego.



Fair Play 2007   Google+